Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací
Podpora moderních forem výuky

Podpora moderních forem výuky

Podpora moderních forem výuky na ZŠ Libereckého kraje

Podpora moderních forem výuky na ZŠ Libereckého kraje CZ.1.07/1.1.09/01.0036

Cílem projektu byl rozvoj klíčových kompetencí pomocí nových výukových metod a forem s využitím informačních a komunikačních technologií.

V průběhu realizace projektu vzniklo více než 120 výukových prezentací a při výuce jsou využívány interaktivní tabule. Prezentace jsou k dispozici na webu moderniskola.info.

 

Datum zahájení realizace projektu: 1.11.2008

Datum ukončení realizace projektu: 31.7.2010

 

Partneři zapojení do projektu:

Základní škola, Liberec, Lesní 575/12, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Česká 354, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Broumovská 847/7, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Vrchlického 262/17, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, ul. 5. května 64/49, příspěvková organizace

DOCTRINA - základní škola, s.r.o., Na Perštýně 404/44, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, U Školy 222/6, příspěvková organizace

Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec, Husova 142/44, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Křížanská 80, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Oblačná 101/15, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Sokolovská 328, příspěvková organizace

Základní škola, Liberec, Aloisina výšina 642, příspěvková organizace

Novinky na e-mail

Máte-li zájem dostávat zprávy o aktuálním dění ve škole e-mailem, zaregistrujte svou e-mailovou adresu .

Obsahem newsletterů nebudou informace o jednotlivých třídách a jejich učivu. Ty i nadále naleznete v měsíčních plánech na stránkách jednotlivých tříd. Obsahem newsletterů budou převážně zprávy z celoškolního dění.