Hlavní zjištění z Mapy školy
Vážení rodiče a přátelé školy,
naše škola byla v předešlých týdnech zapojena do projektu Mapa školy, který organizuje společnost Scio.
Rádi bychom vám představili výsledky průzkumu spokojenosti žáků, rodičů a pedagogických i nepedagogických zaměstnanců s naší školou.
Hlavní zjištění
1. Spokojenost žáků se školou
- Celkové hodnocení školy žáky: Od našich žáků jme obdrželi celkovou známku 1,5. Dosáhli jsme lepšího výsledku, než je celorepublikový průměr 1,9.
- Nejoblíbenější předměty:
- 1. stupeň: výtvarná výchova, anglický jazyk, tělesná výchova
- 2. stupeň: matematika, český jazyk, anglický jazyk
- Radost z docházky:
- 40 % žáků chodí do školy „hodně rádo“
- 56 % chodí „rádo, ale jen trochu“
- 3 % žáků nechodí do školy rádo
2. Spokojenost rodičů se školou
- 94 % rodičů uvedlo, že jsou se školou spokojeni
- Nejlépe hodnocené oblasti:
- výuka a přístup pedagogů
- nabídka mimoškolních aktivit a kroužků
- vnitřní prostředí školy a učební pomůcky
3. Kvalita výuky a školního prostředí
- Pedagogické kvality učitelů jsou vnímány velmi pozitivně.
- Školní akce a sportovní vybavení patří mezi silné stránky školy.
- Výuka informatiky byla hodnocena jako přínosná a zajímavá.
4. Klima školy a vztahy mezi žáky
- Vztah k třídnímu učiteli: 67 % žáků je rádo za svou třídní učitelku/třídního učitele.
- Doporučení školy: 72 % žáků by školu doporučilo svým přátelům.
- Bezpečnost ve škole:
- 10 % žáků uvedlo, že se ve škole bojí některých spolužáků.
- 13 % žáků se setkalo s posměchem nebo šikanou.
Na čem pracujeme?
Naše škola neustále usiluje o zlepšení prostředí a kvality vzdělávání. Aktuálně se zaměřujeme na:
- rozšíření nabídky volnočasových aktivit a kroužků – nabídku pro příští školní rok uveřejníme v přípravném týdnu na webových stránkách školy,
- zlepšení školního vybavení – aktuálně jsme pořídili zcela nový nábytek do jazykové učebny a školní družiny, trvale pracujeme na kvalitním vybavení v oblasti IT…,
- podporu pozitivních vztahů mezi žáky – prevence šikany a posilování respektu v třídnických hodinách či při komunikaci s pracovníky školního poradenského týmu (vedení školy, speciální pedagog, logoped, preventista sociálně patologických jevů, výchovní poradci…),
- posílení komunikace mezi školou, žáky a rodiči – pravidelné konzultace formou triád, zpětná vazba škole…
Děkujeme za Vaši podporu a spolupráci! Moc si toho vážíme.
Tým ZŠ Liberec, Lesní 575/12
Začátek formuláře
Konec formuláře